Geen Bevestigingsmateriaal.nl account?
Heb je geen bevestigingsmateriaal.nl account, dan kun je gebruik maken van het retourformulier op deze pagina. Kom je er niet uit of heb je niet alle bestelgegevens voorhanden, we helpen graag.
Product kapot of incompleet
Je mag van ons verwachten dat we jouw aankopen met zorg behandelen, en dat doen we dan ook. Bevestigingsmateriaal.nl zorgt ervoor dat de producten die je koopt in goede staat ons magazijn verlaten. Mocht er toch onverhoopt iets niet naar wens zijn, dan lossen we dat graag voor je op!
Voldoet het geleverde niet aan de verwachting, is het beschadigd, of is de bestelling incompleet of niet geleverd? Dat is vervelend, neem in dat geval contact op ons. Onze medewerkers zullen je vragen foto’s te sturen van de producten die je gekregen hebt, om zich een goed beeld te kunnen vormen van de situatie. Het is dus handig als je die foto’s al gemaakt hebt. Je kunt ze versturen naar
[email protected] met vermelding van het betreffende ordernummer.
Je artikelen retourneren
Particulieren kunnen de meeste artikelen uiterlijk binnen dertig dagen na aankoop aan ons retourneren en krijgen dan het voor dat artikel betaalde bedrag terug.
Uitzonderingen op die regel zijn artikelen die niet door ons uit voorraad geleverd zijn en die we dus speciaal voor u besteld hebben, artikelen die beschadig retour komen (geld ook voor de verpakking) of op maat gemaakte / geknipte artikelen, die nemen we namelijk niet terug of we brengen hiervoor extra kosten in rekening, dit ter beoordeling van JRV Products B.V..
Retourneren van artikelen is altijd voor eigen rekening en risico, tenzij de oorzaak bij bevestigingsmateriaal.nl ligt, dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten of laten de retourzending bij u afhalen.
Bedrijven moeten retouren vooraf bij ons aanmelden, voor zakelijke retouren brengen we administratie en handlingskosten in rekening t.w.v. 20% van de orderwaarde met een minimum van 20,00 Euro / order excl. BTW.
Artikelen die niet door ons uit voorraad geleverd zijn en die we dus speciaal voor u besteld hebben, artikelen die beschadig retour komen (geld ook voor de verpakking) of op maat gemaakte / geknipte artikelen, nemen we niet terug of we brengen hiervoor extra kosten in rekening, dit ter beoordeling van JRV Products B.V..
Retourneren van artikelen is altijd voor eigen rekening en risico, tenzij de oorzaak bij bevestigingsmateriaal.nl ligt, dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten of laten de retourzending bij u afhalen.
Producten retourneren kan op de volgende manier:
Stap 1. Vul het retourformulier op deze pagina in en wacht op akkoord.
Stap 2. Verpak de producten in de originele doos of een andere stevige verpakking. Controleer altijd of het product goed is verpakt, want het risico op eventuele beschadiging door eigen toedoen of de bezorger is voor eigen risico. Eventuele schade aan het door ons ontvangen product kan betekenen dat we de kosten hiervan in mindering brengen op het te crediteren bedrag.
Stap 3. Verstuur het pakket naar ons met een kopie van de pakbon ingesloten, zodat wij weten wie de afzender is en welke order het betreft.
Stap 4. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket, storten wij het aankoopbedrag terug op de rekening waar het van afgeschreven is.
Je ontvangt van ons een creditfactuur waarna het betreffende creditbedrag wordt terug gestort.
Eventuele manco of beschadigde artikelen worden verrekend met het aankoopbedrag.
Vragen over retourneren? Wij helpen je graag verder! Neem dus gerust even contact met ons op.
Terugbetalingen
Hoe we je terugbetalen hangt af van je betaalwijze
In principe storten we het geld terug op jouw rekening, bij creditcard storten we het geld terug op de creditcard.
Nog geen terugbetaling ontvangen?
Hoe lang het precies duurt voordat je je geld terug hebt, kan per bank verschillen. Maar het zou nooit langer moeten duren dan 5 werkdagen. Wacht dus voor de zekerheid 5 werkdagen voordat je contact met ons opneemt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds geen terugbetaling ontvangen en ook geen bericht van ons gehad? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met ons, dan gaan we uitzoeken waar het is misgegaan.
Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik die vinden? Heb je van je bestelling geen factuur ontvangen? Hou dan je ordernummer bij de hand en neem contact op met ons. Dan sturen we je de factuur alsnog per email toe!